Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Ρομποτικές διακρίσεις διεκδικούν «ΑΞΙΟΝ» και 1ο Λύκειο

Ρομποτικές διακρίσεις διεκδικούν «ΑΞΙΟΝ» και 1ο Λύκειο

0
rompotiki axion 1

7 ομάδες μαθητών από την Ξάνθη και 3 από την Δράμα διεκδικούν το εισιτήριο για τον τελικό της Αθήνας στις 29 Ιουνίου

 

Ο 1ος Περιφερειακός Σχολικός Διαγωνισμός Ρομποτικής θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του «ΑΞΙΟΝ» στις 25 Ιουνίου και ώρα 16:00

 
 
Έτοιμοι να διεκδικήσουν την πρώτη θέση δηλώνουν μαθητές του νομού μας, οι οποίοι προετοιμάζονται όλη την χρονιά με σκοπό να λάβουν μέρος στον 1ο Περιφερειακό Σχολικό Διαγωνισμό Ρομποτικής ΑΜ-θ, που θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις των ιδιωτικών σχολείων «ΑΞΙΟΝ» στις 25 Ιουνίου. Τέσσερις ομάδες μαθητών δημοτικού από το «ΑΞΙΟΝ», τρεις ομάδες μαθητών Γυμνασίου από το 1ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης και δύο από την Δράμα και μια ομάδα Γυμνασίου από την Δράμα θα διεκδικήσουν το δικό τους εισιτήριο για τον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό που θα γίνει στις 29 Ιουνίου στην Αθήνα και γιατί όχι και για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα, στην οποία θα συμμετέχουν μαθητές από όλο τον κόσμο.
 
Τι είναι η Εκπαιδευτική Ρομποτική;
Η πόλη της Ξάνθης ήρθε πιο κοντά στην Εκπαιδευτική Ρομποτική πέρυσι με αφορμή την συμμετοχή του 1ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης, το οποίο είχε κατακτήσει την 1η και την 3η θέση στον Περιφερειακό Διαγωνισμό στις 16 Ιουνίου στην Θεσσαλονίκη. Σε επικοινωνία τότε του «Ε» με τον καθηγητή πληροφορικής του Λυκείου, κ. Αθανάσιο Μπαλαφούτη, είχαμε ενημερωθεί ότι «η Εκπαιδευτική Ρομποτική είναι μια εκπαιδευτική δραστηριότητα που πραγματοποιείται με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών οι οποίοι δουλεύουν σε ομάδες χρησιμοποιώντας ένα εκπαιδευτικό πακέτο που περιέχει επεξεργαστή (μυαλό), αισθητήρες (αισθήσεις) ως εισόδους της κατασκευής, κινητήρες ως εξόδους και δομικά στοιχεία για την ολοκλήρωση της κατασκευής. Στη συνέχεια προγραμματίζουν την κατασκευή τους (ρομπότ) σε μια απλή γλώσσα προγραμματισμού -ειδικά σχεδιασμένη για μαθητές- ώστε να πραγματοποιήσει μια συγκεκριμένη ενέργεια. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν, να προγραμματίσουν και να επιβεβαιώσουν άμεσα τα αποτελέσματα τους ενώ παράλληλα έχουν δουλέψει συλλογικά έχοντας ο καθένας τον ρόλο του μέσα στην ομάδα».
 
Ενθουσιασμένοι οι μαθητές
Αν και πέρυσι οι μαθητές του 1ου Λυκείου μας μετέφεραν τον ενθουσιασμό τους για την επαφή τους με τον προγραμματισμό, ο Καθηγητής Πληροφορικής των Ιδιωτικών Σχολείων «ΑΞΙΟΝ», κ. Ανέστης Μαυρίδης μας μετέφερε την άποψη των μικρότερων διαγωνιζόμενων, αλλά και την σημασία που έχουν οι διαγωνισμοί στην εκπαίδευση.
«Τα παιδιά του Δημοτικού ενθουσιάζονται με πιο απλά πράγματα, όπως είναι η κατασκευή του ρομπότ. Ο διαγωνισμός αυτός είναι μια καλή ευκαιρία τα παιδιά να δουλέψουν σε ομάδες με σκοπό τόσο να δεθούν μεταξύ τους, αλλά και να δουν τι έχουν καταφέρει να ετοιμάσουν τα άλλα παιδιά» αναφέρει στο «Ε» ο κ. Μαυρίδης και συμπληρώνει «Οι διαγωνισμοί είναι χρήσιμοι στην εκπαίδευση, καθώς αποτελούν ένα άριστο κίνητρο για να δουλέψουν τα παιδιά πάνω σε ένα θέμα, ενώ ταυτόχρονα τους δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουν παιδιά από όλη την χώρα, αλλά και τον κόσμο».
 
Γεωργία Ταραξοπούλου
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχολικά κυλικεία: Νέα δεδομένα με επίκεντρο την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας

Το έργο θα αναλάβει η νεοσύστατη Εθνική Επιτροπή Διατροφής Τα τρόφιμα που πωλούνται στα σχ…