Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα 43.000 οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ στην Ξάνθη

43.000 οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ στην Ξάνθη

0
aytokinita kteo

Κινούμενη «απειλή» για την οδική ασφάλεια – Φταίει η κρίση και η ανεργία παρότι είναι τσουχτερά τα πρόστιμα

 

2 εκ. οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ πανελλαδικά

 
 
43.000 οχήματα με έδρα την Ξάνθη κινούνται καθημερινά στην πόλη, στον νομό αλλά και σ’ όλο το οδικό δίκτυο χωρίς να έχουν κάνει το υποχρεωτικό διετές …τσεκ απ τους! Σύμφωνα με τα στοιχεία του ιδιωτικού ΚΤΕΟ «ΔΙΑΓΝΩΣΗ» το 43% των οχημάτων στο νομό μας επί συνόλω 100.000, δεν περνούν από ΚΤΕΟ όπως υποχρεούνται δια νόμου κάθε 2 χρόνια και κάθε 4 χρόνια για τα καινούργια. Το ποσοστό θεωρείται μεγάλο αλλά υπάρχουν και χειρότερα καθώς στο νομό Κιλκίς το 70% των οχημάτων δεν πέρασε ΚΤΕΟ!
 
43% των οχημάτων δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ
Αυτό καθαυτό το γεγονός δεν είναι αποτέλεσμα μόνο αμέλειας, απειθαρχίας ή ωχαδερφισμού καθόσον το κόστος του ελέγχου που γίνεται στο ΚΤΕΟ ανέρχεται στα 50 ευρώ – ποσό που αυξάνεται αναλόγως με τις διορθωτικές παρεμβάσεις που δείχνει ο έλεγχος ότι χρειάζεται το όχημα – ενώ το πρόστιμο που θα κληθεί να πληρώσει ο οδηγός αν τον «τσιμπήσει η Τροχαία ανέρχεται σε 450 ευρώ! Συνδέεται άμεσα με την οικονομική κατάσταση και δεν είναι τυχαίο που τόσο η Ξάνθη όσο και το Κιλκίς έχουν πολύ υψηλή ανεργία: «Η κρίση και η ανεργία έχει αυξήσει στο 43% το ποσοστό των οχημάτων του δεν περνούν ΚΤΕΟ στην πόλη μας. Δεν είναι θέμα νοοτροπίας αλλά είναι φυσικό όταν τα πράγματα είναι οριακά και τίθεται θέμα επιβίωσης δεν θα σκεφτεί κάποιος να περάσει ΚΤΕΟ. Εδώ καταθέτουν πινακίδες έχουν τα αυτοκίνητά τους ανασφάλιστα…», επισημαίνει η Διευθύντρια του ΚΤΕΟ «Διάγνωση» κα Ιωάννα Καλαϊτζή.
 
Κίνδυνος για την οδική ασφάλεια
Κι αν η οικονομική δυσπραγία αποτελεί ένα πραγματικό επιχείρημα, ζητούμενο παραμένει το τι διακυβεύεται απ’ αυτή την παραβατική λειτουργία και αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι συνδέεται άμεσα με την οδική ασφάλεια του οδηγού, των πεζών και γενικότερα την ασφάλεια της κυκλοφορίας του οχήματος: «Είναι ευνόητο ότι όταν κάποιος δεν περάσει ΚΤΕΟ δεν γνωρίζει την ακριβή κατάσταση του αυτοκινήτου του. Δεν γνωρίζει αν έχει κάποιο πρόβλημα που πρέπει να διορθωθεί και θέτει σε κίνδυνο τη δική του ασφάλεια παράλληλα δε αποτελεί κίνδυνο και για τους άλλους. Είναι πολύ βασικό λοιπόν να ελέγχουμε την κατάσταση του αυτοκινήτου μας», υπογραμμίζει η κα Καλαϊτζή.
 
2 εκ. οχήματα πανελλαδικά δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ
Σύμφωνα με τα πανελλαδικά στοιχεία ηλεκτρονικά έχουν εντοπιστεί 740.000 αυτοκίνητα που δεν έχουν ασφαλιστική κάλυψη και πλέον οι ιδιοκτήτες τους κινδυνεύουν με αφαίρεση πινακίδων για έναν χρόνο και με πρόστιμο 500 ευρώ. Την ίδια στιγμή ο ηλεκτρονικός έλεγχος έχει εντοπίσει 2.000.000 οχήματα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, με ταυτόχρονη αποστολή ειδοποιητηρίων και με την επόμενη κίνηση να είναι η επιβολή τσουχτερών προστίμων.
 
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ανοίγει από ώρα σε ώρα το taxisnet για τις φορολογικές δηλώσεις 2024

Προσυμπληρωμένες δηλώσεις για μισθωτούς και συνταξιούχους – Ποιοι θα πρέπει να κάνουν τροπ…