Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα ΚΤΕΛ Α.Ε.: Επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης

ΚΤΕΛ Α.Ε.: Επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης

0
egainia ktel
 
 

Πανελλαδικό συνέδριο της ΠΟΑΥΣ στην Ξάνθη. Μεγάλη συμμετοχή απ’ όλες τις πόλεις

 

Παρόντες ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλος και ο π. υπουργός Ε. Στυλιανίδης – Εγκαινιάστηκε ο Σταθμός ανεφοδιασμού του ΚΤΕΛ Ξάνθης

  ktel vrafefsi
 
 Όλοι οι… δρόμοι των Υπεραστικών ΚΤΕΛ είχαν …σταθμό την Ξάνθη, το Σάββατο 1 Φεβρουαρίου καθώς ήταν η πόλη που φιλοξένησε το ετήσιο πανελλαδικό συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.). Ένα συνέδριο υποδηλωτικό της σημασίας του οποίου ήταν η μεγάλη συμμετοχή των σύνεδρων απ’ όλες τις πόλεις της Ελλάδας που γέμισαν ασφυκτικά την αίθουσα του Z palace όπως και η παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου, του πρώην υπουργού Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδη, του π. υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Αλέξανδρου Κοντού, των τοπικών αρχών, αντιπεριφερειάρχη Φ. Καραλίδη, δημάρχου Ξάνθης, Μιχάλη Στυλιανίδη, Αβδήρων Βασίλη Τσολακίδη κ.ά, καθώς επίσης και του μητροπολίτη Ξάνθης κ. Παντελεήμονα.
 
Υφυπουργός Μεταφορών Παπαδόπουλος: «Η πολιτεία στηρίζει τα ΚΤΕΛ…»
Στις δράσεις και τις θεσμικές παρεμβάσεις της πολιτείας που καταδεικνύουν την στήριξή της στα ΚΤΕΛ αναφέρθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών και Συγκοινωνιών κ. Παπαδόπουλος αρχής γενομένης από της παρέμβασης του ιδίου του πρωθυπουργού και του ιδίου στην τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου που προέβλεπε πλήρη απελευθέρωση των γραμμών μέχρι το 2015.: «Κάποιοι είναι σε διαφορετική λογική από αυτή που έχει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου και ο ομιλών. Εννοώ ότι τα ΚΤΕΛ έχουν ένα κοινωνικό ρόλο, η πολιτεία έχει υποχρέωση να στηρίξει τις δράσεις και τις ενέργειες που κάνουν τα ΚΤΕΛ και το έχει κάνει πολλές φορές με καθυστέρηση. Θεωρώ ότι ο τελευταίος νόμος θωρακίζει όλη την προσπάθεια των ΚΤΕΛ υπάρχει μια διαφορετική αντίληψη που δεν με ακουμπάει η οποία μιλάει για μια πλήρη απελευθέρωση χωρίς όρους και κριτήρια. Εγώ συμφωνώ με την απελευθέρωση αλλά με όρους και κριτήρια γιατί έτσι έχει υποχρέωση να θωρακίζει ανώνυμες εταιρείες όπως τα ΚΤΕΛ, να θωρακίζει τους εργαζομένους και μια συγκοινωνία που όλη η ελληνική περιφέρεια χρησιμοποιεί κατά κόρον». Παράλληλα εξήγγειλε τη δημιουργία σταθμού των ΚΤΕΛ στην Αθήνα και εξόφληση των εκκρεμών οφειλών από την μεταφορά των μαθητών: «Στόχος του υπουργείου να δημιουργηθεί ένας σύγχρονος σταθμός λεωφορείων στην Αθήνα κοντά στο μετρό ώστε να εξυπηρετεί και τα ΚΤΕΛ και τους επιβάτες.. Σ’ ότι αφορά τα οφειλόμενα, πριν από ένα μήνα δόθηκε η τελευταία δόση και τους επόμενους μήνες θα ολοκληρωθεί η εκκρεμότητα που έχει η πολιτεία. Έχει υπογραφεί απ’ το υπουργείο Μεταφορών και αναμένεται η έγκριση του ΥΠΟΙΚ».
 
Π. υπουργός Μεταφορών, Ε. Στυλιανίδης: Μοντέλο ανάπτυξης τα ΚΤΕΛ…»
Ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Στυλιανίδης αφού ευχαρίστησε την Ομοσπονδία για τη συνεργασία τους και το γεγονός ότι τον επιβράβευσαν απονέμοντας του τιμητική πλακέτα αναγνωρίζοντας έτσι την προσφορά του ανέφερε: «Πιστεύω ότι η Ελλάδα χρειάζεται ένα μοντέλο κοινωνικής οικονομίας της αγοράς το οποίο πραγματώνεται και ενσαρκώνεται μέσα από τον τρόπο λειτουργία και σύστασης των ΚΤΕΛ. Είναι εταιρείες που αποτελούνται από μετόχους που είναι οι ίδιοι εργαζόμενοι, λειτουργούν με την βοήθεια του κράτους χωρίς να είναι κρατική επιχείρηση είναι όμως επιχείρηση νοικοκυρεμένη και ευπροσάρμοστη που παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις χρησιμοποιεί προς όφελος του κοινού. Είναι το μέσο κοινωνικής μεταφοράς φτάνει στο τελευταίο χωριό και έχει έναν εκσυγχρονισμένο στόλο. Έχουμε καταφέρει να αποπληρώσουμε τις οφειλές στην τελευταία θητεία μου πληρώσαμε γύρω στα 170 εκ. για την μεταφορά μαθητών και βεβαίως να επιτρέψουμε στο ΚΤΕΛ να προβεί σε επενδύσεις που θα το καταστήσουν ανταγωνιστικό και έναντι του αεροπλάνου και του ΙΧ γιατί είναι φτηνότερο και έχει χαμηλότερο κόστος λειτουργίας».
 
Πρόεδρος ΠΟΑΥΣ, Βάτσιος Σοφοκλης: «Δεν έχουμε κάνει ούτε περικοπές ούτε απολύσεις…»
Στο κοινωνικό έργο που επιτελούν τα ΚΤΕΛ αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ, Βάτσιος ο οποίος ανακοίνωσε μείωση κατά 23% στην τιμή των εισιτηρίων για τις ένοπλες δυνάμεις τη χώρας: «Η ομοσπονδία μας έχει 62 ΚΤΕΛ σ’ όλη των χώρα με 4.400 υπεραστικά λεωφορεία και απασχολούνται 30.000 εργαζόμενοι. Έχουμε τα πιο καινούργια λεωφορεία απ’ όλη των Ευρώπη με μέσο όρο ηλικίας 7 ετών. Αυτές είναι επενδύσεις προσωπικές και ελάχιστη βοήθεια από την πολιτεία. Έχουμε άρτια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στον πολίτη χιλιάδες κατηγορίες μεταφορών γίνονται με μειωμένο εισιτήριο χωρίς να το εισπράττουμε από πουθενά. Χθες υπογράψαμε με το ΓΕΑ, ΓΕΣ και ΓΕΝ μείωση των εισιτηρίων κατά 23%. Συνεχίζουμε το κοινωνικό μας έργο, στεκόμαστε όρθιοι μέσα σ’ αυτή την πρωτοφανή κρίση που μαστίζει τη χώρα μας Είμαστε ο μοναδικός κλάδος στην Ελλάδα που δεν έχουμε μειώσεις μισθών και δεν έχουμε απολύσει κανένα εργαζόμενο!
 
Εγκαίνια του σταθμού ανεφοδιασμού Ξάνθης
Μετά το πέρας του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του σταθμού ανεφοδιασμού των λεωφορείων που βρίσκεται σε έκταση πλησίον του δρόμου προς τον Πετεινό. Όπως μας πληροφόρησε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης κ. Θεμιστοκλής Γεωργιάδης: «Πρόκειται για μια επένδυση της τάξης των 1.200.000 ευρώ που ξεκίνησε το 2005 και τελείωσε το 2007. Ο σταθμός θα ανεφοδιάζει τα λεωφορεία με καύσιμα σε τιμές πολύ χαμηλές προς όφελος των μετόχων και έτσι θα μπορεί να κρατά χαμηλά το κόστος των εισιτηρίων στους επιβάτες καθώς θα κρατείται σε χαμηλά επίπεδα το κόστος λειτουργίας των λεωφορείων. Θα ανεφοδιάζει με καύσιμα, ανταλλακτικά, πλυντήρια λιπαντήρα θα έχει συνεργείο και βουλκανιζατέρ. Αναφερόμενος στα οικονομικά στοιχεία του ΚΤΕΛ Ξάνθης ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε ότι το ΚΤΕΛ Ξάνθης έχει 70 λεωφορεία και γραφείο τουρισμού ανεξάρτητο με 4 λεωφορεία εκ των οποίων τα 53 είναι μετοχικά και τα υπόλοιπα της ΚΤΕΛ ΑΕ. Είναι ένας καινούργιος στόλος και απασχολεί 150 εργαζόμενους. Οι γραμμές που εκτελεί είναι Αθήνα – Θεσσαλονίκη Ξάνθη – Αλεξανδρούπολη ενώ πρόσφατα έχουν γίνει σύνδεση με Σέρρες και Βουλγαρία ενώ εξετάζεται η συνεργασία με άλλα ΚΤΕΛ για σύνδεση Έδεσα και Ιωάννινα.
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

Mxanthopoulou@empros.gr

 
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ερευνάται η διαχείριση και οι δαπάνες της εταιρείας Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.

Έρευνα αποκαλύπτει παρατυπίες και αμφισβητεί τη διαφάνεια στο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλά…