Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα 7.000 ακίνητα οχήματα στην Ξάνθη μέσα σε 3 χρόνια!

7.000 ακίνητα οχήματα στην Ξάνθη μέσα σε 3 χρόνια!

0
eforia oures

Ρεκόρ το 2013! Ξεπέρασαν τις 3.000 οι «παρκαρισμένες πινακίδες. «Ουρά» χθες στην Εφορία

 

Δεν λείπει το χιούμορ…Την τιμητική του είχε ο …Λιάπης και τα τερτίπια του με τις πλαστές πινακίδες του τζιπ!

 
 
Κοσμοσυρροή χθες στην Εφορία (Α΄& Β΄ΔΟΥ Ξάνθης) από πολίτες με τις «πινακίδες στο χέρι»! Η «ουρά» μετρούσε πάνω από 200 άτομα στις 10 το πρωί της Παρασκευής 27 Δεκεμβρίου ενώ είχαν ήδη περάσει από το πρωί και καταθέσει τις πινακίδες τους περίπου άλλοι τόσοι. Σύμφωνα με πληροφορίες μας από το αρμόδιο τμήμα πάνω από 3. 000 υπολογίζονται αυτοί που θα καταθέσουν αίτηση ακινητοποίησης αυτοκινήτου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου προκειμένου να απαλλαγούν από τα τέλη κυκλοφορίας.
 
7.000 περίπου οχήματα ακινητοποιημένα στην Ξάνθη μέσα σε 3 χρόνια!
Το φαινόμενο εμφανίστηκε το 2010 και το 2011 εκτινάχθηκε στις 2.000 πινακίδες και σε αντίστοιχα οχήματα που ακινητοποιήθηκαν . Απ’ αυτές – όπως μας είχε πληροφορήσει πέρσι ο υπεύθυνος του τμήματος κ. Βέρτης –   ένα 10% έχει ανακτηθεί μέσα στο 2012 από τους ιδιοκτήτες τους αφού είχαν πληρώσει τα τέλη. Το 2013 όμως προστέθηκαν άλλα 2.200 ενώ το 2013 οι «παρκαρισμένες» πινακίδες ξεπέρασαν κάθε ρεκόρ φτάνοντας 3.200! Συνυπολογίζοντας και το ποσοστό 10% που πιθανόν να έχει ανακτηθεί συμπεραίνουμε ότι συνολικά στην Ξάνθη τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα ανέρχονται σε 4.000 περίπου μέσα σε 3 χρόνια. Να θυμίσουμε ότι πριν το 2010 η Ξάνθη μετρούσε περίπου 50.000 οχήματα, ποσοστό που θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό και αποτελεί στοιχείο της οικονομικής θέσης των πολιτών. Η μείωση των μισθών και η έκρηξη της ανεργίας σε συνδυασμό με τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, τα ασφάλιστρα, τις έκτακτες εισφορές και την άνοδο των τιμών των καυσίμων… οδηγούν πολλούς οδηγούς να θέτουν σε προσωρινή ακινησία τα οχήματά τους για να περιορίσουν τα έξοδα. Ένας σημαντικός αριθμός των πινακίδων που επιστρέφονται δεν είναι παλαιών αυτοκινήτων αλλά κυκλοφορίας 5-10 ετών, πράγμα που δείχνει ότι οι ιδιοκτήτες τους, λόγω της οικονομικής στενότητας, θέλουν να απαλλαγούν έστω και για ένα διάστημα από τα επιπλέον έξοδα για τη συντήρηση και τη χρήση του αυτοκινήτου.
 
Δεν λείπει το χιούμορ…Την τιμητική του είχε ο …Λιάπης
Μπορεί τα λεφτά να λείπουν δεν λείπει όμως το χιούμορ …αλλά και η διάθεση αυτοσαρκασμού που είναι χαρακτηριστικό της ψυχοσύνθεσης του νεοέλληνα όπως επίσης και το να αντιμετωπίζει τις αναποδιές όχι με μιζέρια αλλά με χαμόγελο έως και με μια στωική διάθεση. Περιμένοντας στην ουρά για να καταθέσουν τις πινακίδες το κύριο θέμα συζήτησης ήταν η περίπτωση του πρώην υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη, η οποία βέβαια σχετίζεται με την κατάθεση πινακίδων : «Θα κάνουμε όπως ο Λιάπης… θα κυκλοφορήσουμε και μεις με πλαστές πινακίδες …», έλεγαν αρκετοί περιπαικτικά ενώ δεν έλειπαν και οι αναφορές στο «γελοίον» της συμπεριφοράς Λιάπη, των δικαιολογιών αλλά και της απόδραση στην Μαλαισία για ν’ αποφύγει τη δίκη!
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

marianaxan@yahoo.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ερευνάται η διαχείριση και οι δαπάνες της εταιρείας Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.

Έρευνα αποκαλύπτει παρατυπίες και αμφισβητεί τη διαφάνεια στο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλά…