Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Πολιτική Επικαιρότητα Συμβατοποιήθηκε και το έργο της γέφυρας Πολυσίτου

Συμβατοποιήθηκε και το έργο της γέφυρας Πολυσίτου

0
karalidis-ypografi
 

 Το τελευταίο ΕΣΠΑ για το νομό. Νέα γέφυρα 90 μέτρων και δρόμος 7 χιλιομέτρων Σήμαντρα – Κουτσό

 

Σκληρή κριτική Καραρίδη κατά της κεντρικής διοίκησης για τα διόδια του Ιάσμου

 Υπογράφτηκε η σύμβαση του τελευταίου έργου του ΕΣΠΑ για το νoμό, του έργου κατασκευής της γέφυρας του Πολυσίτου και της βελτίωσης του δρόμου από τα Σήμαντρα μέχρι το Κουτσό, προϋπολογισμού 5.800.000 ευρώ, για το οποίο δόθηκε έκπτωση 37%. Η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του αντιπεριφερειάρχη κ. Φώτη Καραλίδη και του εκπρόσωπου της ανάδοχης εταιρείας «Δοβρίδης – Ζάρρας» κ. Δομβρίδη πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 27 Αυγούστου στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη παρουσία και των υπηρεσιακών παραγόντων των τεχνικών υπηρεσιών κ. Τσαπνίδη και κας Λάμπρου.
 
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου
Δημιουργείται μια καινούργια γέφυρα στον Κόσυνθο μήκους 90 μέτρων και φάρδους 12,13 μέτρα. Η γέφυρα θα κατευθύνεται σε ευθεία μέσα από τον Πολύσιτο και έτσι θα αποφευχθούν οι στροφές που υπάρχουν τώρα. Η νέα χάραξη του δρόμου θα διέλθει από χωράφια που απαλλοτριώνονται σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία και ο δρόμος θα κινείται κοντά στο γήπεδο του Πολύσιτου (πίσω από το Ξηραντήριο) και θα συναντά τον παλιό δρόμο προς Συδινή. Αναφορικά με την σκοπιμότητα του έργου ο κ. Καραλίδης επεσήμανε ότι: «το έργο αυτό ήταν ένα αίτημα των κατοίκων της περιοχής και σε συνδυασμό με την γέφυρα των Πηγαδίων θα δώσουν διέξοδο στη διακίνηση κυρίως αγροτικών μηχανημάτων ένθεν και των οχθών του Κοσύνθου». Όπως ανέφερε τώρα για να περάσουν θεριζοαλωνιστικά μηχανήματα από την μια μεριά στην άλλη πρέπει να διανύσουν απόσταση 30 χιλιόμετρων. « Θα εκτελέσουμε τη σύμβαση με τον καλύτερο τρόπο και θα τηρήσουμε τις προθεσμίες. Η γέφυρα θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014» , ανέφερε ο κ. Δοβρίδης. Επιβλέπουσα του έργου είναι η κα Καραχρίστου
 
Καραλίδης: «Όσα έργα δημοπρατήσαμε τα συμβατοποιήσαμε και τα εκτελούμε…»
Ο κ. Καραλίδης έριξε το γάντι στον πρώην νομάρχη Γιώργο Παυλίδη τονίζοντας ότι: «το συγκεκριμένο έργο το εξήγγειλαν 3 φορές σε προεκλογική περίοδο του 1998, το 2002 και το 2006 παρέμεινε εξαγγελία Εμείς το κάνουμε πράξη συμβατοποιώντας το 100% των εντάξεων μας στο ΕΣΠΑ. Και ίσως να είμαστε η μοναδική περιφερειακή ενότητα στην Ελλάδα που όσα έργα δημοπρατήσαμε τα συμβατοποιήσαμε και τα εκτελούμε!». Μάλιστα υπογράμμισε ότι η Π.Ε. Ξάνθης έχει υλοποιήσει το 100% των στόχων που έθεσε προ διετίας υλοποιώντας 12 έργα ΕΣΠΑ με το μισό προσωπικό από το 2009. Επίσης ανέφερε ότι παράλληλα με τα έργα του ΕΣΠΑ υλοποιεί και μια σειρά έργων βελτίωσης και συντήρησης του οδικού δικτύου ύψους 2.5 εκ. ευρώ από δικούς της πόρους.
 
Εξετάζεται νομικά να μπουν διόδια στο Πορτο Λάγος στις νταλίκες!
Στο σημείο αυτό άσκησε κριτική στην κεντρική διοίκηση και συγκεκριμένα στο υπουργείο υποδομών που έβαλε διόδια στον Ίασμο και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να επιβαρύνεται το εθνικό οδικό δίκτυο του νομού από νταλίκες που παρακάμπτουν την Εγνατία. Ανέφερε δε ότι εξετάζεται το νομικό πλαίσιο προκειμένου να θέσει η Π.Ε. Ξάνθης διόδια στο Πόρτο Λάγος ειδικά για τις νταλίκες!
 
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Πολιτική Επικαιρότητα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η ελληνική απάντηση στα τουρκικά σενάρια για ΑΟΖ με τη Συρία

Διπλωματική εγρήγορση και πρωτοβουλίες στην Ε.Ε. για τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο…