Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Οι θυσίες της επιτυχίας

Οι θυσίες της επιτυχίας

0
milliaraki

Η Αποστολία Μαλλιαράκη, άλλη µία αριστούχος των φετινών πανελλαδικών µιλά στο «Ε»

Αναφέρεται στις απαιτήσεις της Γ’ Λυκείου, τη σωστή προετοιµασία, τη στήριξη και τις συµβουλές που δέχθηκε, καθώς και τη σχολή που θα επιλέξει να σπουδάσει

Ο κατάλογος των επιτυχόντων που διακρίθηκαν για τις υψηλές τους επιδόσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις από την Ξάνθη, αποτελεί φωτεινό «φάρο» για τις επόµενες σειρές των µαθητών που θα διανύσουν το δύσκολο δρόµο της προετοιµασίας για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση, αλλά και σηµείο ικανοποίησης και υπερηφάνειας για την Ξάνθη, που βλέπει τα παιδιά της να προκόβουν και να διακρίνονται.
Το «Ε» φιλοξενεί σήµερα την εµπειρία και τα συναισθήµατα άλλης µίας αριστούχου µαθήτριας, που πέτυχε να ξεχωρίσει για τις εξαιρετικές επιδόσεις της και κατάφερε να δώσει µία πολύτιµη ευκαιρία στον εαυτό της, επιλέγοντας χωρίς περιορισµό τη σχολή που θα ακολουθήσει τις σπουδές της.
Πρόκειται για την Αποστολία Μαλλιαράκη από το 2ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης, η οποία ακολούθησε τη θεωρητική κατεύθυνση και πέτυχε να συγκεντρώσει βαθµό πρόσβασης 19.172 µόρια. Η ίδια χαρακτηρίζει τα θέµατα της θεωρητικής κατεύθυνσης πιο εύκολα από τα περσινά, µε βασικό χαρακτηριστικό τις διαβαθµίσεις ώστε ο καθένας να αποδώσει µε βάση την προετοιµασία του, αλλά τονίζει ότι η επιτυχία απαιτεί θυσίες, τις οποίες η ίδια έκανε και τώρα νιώθει χαρούµενη και δικαιωµένη.

Δικαίωση µετά από µια χρονιά πίεσης και υποµονής
«Ήταν µια χρονιά καλή, αλλά πολύ πιεστική. Σίγουρα χάρηκε που τελείωσε γιατί όλη αυτή η πίεση µ’ έκανε να µην µπορώ να το χαρώ», αναφέρει η Αποστολία, που παραδέχεται ότι έκανε θυσίες, κυρίως στον τοµέα της κοινωνικής της ζωής, προκειµένου να παραµένει προσηλωµένη στο διάβασµα, παρόλο που δεν ένιωθε ιδιαίτερο άγχος κατά τη διάρκεια της χρονιάς, παρά µόνο τις παραµονές των εξετάσεων. «Διάβαζα πολύ 4-6 ώρες τη µέρα, χωρίς το φροντιστήριο, αλλά όχι εξαντλητικά. Φρόντιζα τον εαυτό µου», αναφέρει η ίδια, τονίζοντας την ουσιαστική συµβολή της καθηγήτριάς που είχε στα µαθήµατα κατεύθυνσης, η οποία της υπενθύµιζε συνεχώς πόσο σηµαντική ήταν η προσπάθεια που έκανε. Γι’ αυτό και µετά από αυτή την εµπειρία, πιστεύει ότι ένας µαθητής δύσκολα ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις των πανελληνίων, χωρίς βοήθεια από φροντιστήριο ή ιδιαίτερα, καθώς, όπως λέει, «δεν είναι αδύνατο, αλλά χρειάζεται µεγάλη αυτογνωσία για να µπορεί να τα βγάλεις πέρα µόνος».

Την καθοδήγησε η κλίση στα αγγλικά
Η Αποστολία Μαλλιαράκη, έχοντας µπροστά της διαθέσιµες όλες τις επιλογές, θα διαλέξει την αγγλική φιλολογία του ΑΠΘ. «Το ήθελα από πριν. Από µικρή µου άρεζαν τα αγγλικά και ενδιαφέροµαι να διδάξω είτε στον ιδιωτικό, είτε στο δηµόσιο τοµέα. Πιστεύω ότι αυτές οι σπουδές θα µου προσφέρουν καλύτερη αποκατάσταση απ’ ότι η νοµική», αναφέρει για να εξηγήσει γιατί απορρίπτει την επιλογή µιας πιο υψηλόβαθµης σχολής. Πάντως, εξηγεί ότι κάποιες φίλες της συµπληρώνουν το µηχανογραφικό µε βάση τις µεγαλύτερες πιθανότητες να βρουν µετά δουλειά, ενώ άλλες προσανατολίζονται περισσότερο σε αυτό που τους αρέσει. «Αν έχεις κλίση, δύσκολα την αφήνεις», συµπληρώνει, κατατάσσοντας και τον εαυτό της σε αυτή την κατηγορία. Όσο για το µετά, αν και µακριά, θεωρεί ότι οι µεταπτυχιακές σπουδές είναι απαραίτητες, όπως και η εξειδίκευση σε ένα σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στην αγορά, λόγω της πληθώρας των πτυχιούχων στον τοµέα της και δηλώνει ιδιαίτερα πρόθυµη να το τολµήσει είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό.

Ελένη Διαφωνίδου
ediafonidou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Ομάδα κρούσης» από το 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής για την κατάχρηση κινητού από τους μαθητές

Πρόκειται για μαθητές οι οποίοι σε συνεργασία με τους καθηγητές τους έφτιαξαν ένα ερωτηματ…