Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Διαμαρτυρίες για τις διακοπές ρεύματος στο Δροσερό

Διαμαρτυρίες για τις διακοπές ρεύματος στο Δροσερό

0

Έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ σε 30 οικογένειες που είχαν να πληρώσουν από 1 μέχρι 3 χρόνια

Καταγγελία ΚΚΕ. «Πρέπει να δρούμε και στα πλαίσια της ισονομίας», αναφέρει ο διευθυντής ΔΕΗ Κ. Καρανάσιος

Σε διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος σε 30 περίπου οικογένειες του Δροσερού προέβη η ΔΕΗ την Πέμπτη 31 Μαΐου, λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών. Η Ν.Ε. του ΚΚΕ Ξάνθης, που παρακολουθεί από την επιβολή του τέλους ακινήτων τις διακοπές ρεύματος σε όσους αδυνατούν να πληρώσουν εξέδωσε καταγγελία, όπου διαμαρτύρεται για την έλλειψη του κοινωνικού αγαθού του ρεύματος σε οικογένειες και πολίτες που αδυνατούν να πληρώσουν.

Το ΚΚΕ ζητά άμεση επανασύνδεση
Στην καταγγελία της η Ν.Ε. του ΚΚΕ Ξάνθης αναφέρει: «από τα χαράματα, στις 5 το πρωί, συνεργείο της ΔΕΗ προχώρησε σε διακοπή ρεύματος σε δεκάδες οικογένειες στο Δροσερό.
Στο νομό μας ήδη δεκάδες οικογένειες ζούνε στο σκοτάδι, χωρίς ρεύμα. Αυτό είναι αποτέλεσμα του ότι το ρεύμα, βασικό κοινωνικό αγαθό, αποτελεί εμπόρευμα και παράγεται και καταναλώνεται με βάση το κέρδος. Χιλιάδες οικογένειες που έχει να μπει μεροκάματο στο σπίτι τους για μήνες ή και χρόνια ζουν καθημερινά με το φόβο της διακοπής του ρεύματος από το σπίτι τους.
Η Ν.Ε. Ξάνθης του ΚΚΕ θα σταθεί στο πλευρό των κατοίκων του Δροσερού σε όποιες κινητοποιήσεις πραγματοποιήσουν για να επανασυνδεθεί άμεσα το ρεύμα σε κάθε σπίτι, όπως έκανε και σε κάθε άλλη περίπτωση. Κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα».

Ούτε καν έχουν επιδιώξει διακανονισμό
Ο διευθυντής του εμπορικού τμήματος της ΔΕΗ κ. Κώστας Καρανάσιος εξηγεί στο «Ε» ότι το ρεύμα κόπηκε σε 30 περίπου οικογένειες του Δροσερού, λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών που παρέμεναν χωρίς αποπληρωμή ή αίτηση διακανονισμού από 1 μέχρι 3 χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν συσσωρευτεί χρηματικά ποσά πάνω από 1.000-1.5000 ευρώ. «Θα πρέπει να δράσουμε στα πλαίσια και της ισονομίας. Το Δροσερό είναι εξάλλου ευνοημένο από κοινωνικής άποψης. Το ρεύμα δε το κόβουμε συχνά. Εξαντλούμε κάθε περιθώριο. Συμπολίτες με οικονομικά προβλήματα έρχονται και ζητούν διακανονισμό. Άλλωστε, πέραν του Δροσερού είναι μετρημένα στα δάχτυλα τα σπίτια που δεν έχουν πληρώσει ρεύμα για τόσο πολύ καιρό. Συνήθως χρέη συσσωρεύονται από 2 το πολύ 3 απλήρωτους λογαριασμούς». Ο ίδιος τονίζει επίσης ότι το υποκατάστημα οφείλει να ακολουθήσει και στις διακοπές, αλλά και στους διακανονισμούς τις εντολές που έρχονται από την κεντρική διοίκηση. «Κάθε μέρα λαμβάνουμε το ηλεκτρονικό αρχείο για τις διακοπές», σημειώνει και συμπληρώνει: «ειδικά για τους διακανονισμούς υπάρχει μέριμνα για τις ευπαθείς ομάδες, τις επιχειρήσεις και άλλες κατηγορίες. Και πάντα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

Αιχμές για ανέξοδη κριτική
Ο κ. Καρανάσιος σημείωσε επίσης ότι κάποιοι μετά τη διακοπή, προχώρησαν τελικά σε αίτηση διακανονισμού προς τη ΔΕΗ και πράγματι έγιναν μερικές επανασυνδέσεις. Ο ίδιος όμως, άφησε αιχμές για ανέξοδη κριτική και γι’ αυτούς που κάνουν καταγγελίες χωρίς να έχουν κάτι να διακινδυνεύσουν, υπογραμμίζοντας τις πρωτόγνωρες δυσκολίες με τις οποίες έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι, λόγω των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν πλέον οι πολίτες και φυσικά με αποκορύφωμα το ειδικό τέλος ακινήτων, που πολλοί αδυνατούν να αποπληρώσουν. «Οι εκπρόσωποι κομμάτων που έρχονται και καταγγέλλουν δεν διακινδυνεύουν κάτι. Είναι εύκολο να το παίζουν πονόψυχοι. Λένε μέχρι και ότι οι διακοπές ξεκίνησαν 5 το πρωί, ενώ τα συνεργεία έφυγαν 7.15 πμ. Εμείς δίνουμε μάχη καθημερινά και υπερβαίνουμε τον εαυτό μας. Εξαντλούμε τα περιθώρια και προσπαθούμε να μη λαμβάνουμε δραστικά μέτρα με κίνδυνο πολλές φορές να αντιμετωπίσουμε συνέπειες».

Ελένη Διαφωνίδου
ediafonidou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πού είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας: Η νέα απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης

Εξαιρέσεις για τη χρήση της μάσκας σε κομμωτήρια καθώς και για άτομα που δεν ενδείκνυται γ…