Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Τηλεφωνική γραμμή του δημότη

Τηλεφωνική γραμμή του δημότη

0
telephone-empros

Νέα υπηρεσία από το δήμο Ξάνθης για τη διευκόλυνση των δημοτών

Στο 800-825825 οι πολίτες μπορούν να ζητούν πληροφορίες για τις υπηρεσίες που πρέπει να απευθυνθούν

Μια νέα υπηρεσία έθεσε σε λειτουργία ο δήμος Ξάνθης, η οποία ετοιμάζεται για να λειτουργήσει από τις 16 Μαρτίου. Πρόκειται για την τηλεφωνική γραμμή του Δημότη, την οποία ανακοίνωσε στο δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Μπένης.
Οι δημότες και κάθε πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από το δήμο Ξάνθης μπορεί να καλεί στο 800-825825 για να λαμβάνει πληροφορίες για τις υπηρεσίες του δήμου. Ακόμη, μπορεί να αναφέρει το πρόβλημά ή το αίτημά του κι έτσι αυτό να καταγράφεται και ο δημότης να παραπέμπεται στην αρμόδια υπηρεσία.
Βάσει αυτής της διαδικασίας, όπως σημείωσε και ο Δημήτρης Μπένης, ο δημότης δε θα ταλαιπωρείται αναζητώντας το αρμόδιο γραφείο, αλλά θα γίνεται απευθείας προώθησή του από την πλευρά του δήμου, ώστε αφενός να μην επιβαρύνεται το έργο των υπηρεσιών και αφετέρου να εξυπηρετείται ταχύτερα και χωρίς ενδιαμέσους ο πολίτης.
Η γραμμή είναι δωρεάν, οπότε ο καθένας μπορεί να απευθύνεται εκεί, χωρίς να αναζητά από γραφείο σε γραφείο την αρμόδια υπηρεσία, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια χρόνου, ταλαιπωρία και εκνευρισμό, με δεδομένο μάλιστα το γεγονός ότι οι δημοτικές υπηρεσίες, πολύ περισσότερο μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη, δεν είναι συγκεντρωμένες σε ένα μόνο κτίριο

Ελένη Διαφωνίδου
elenidfn@yahoo.com

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Φύσηξε» και γεμίσαμε σκόνη στην Ξάνθη

Καλυμμένα τα αυτοκίνητα, οι δρόμοι και τα μπαλκόνια – Μιλά ο καθηγητής ΔΠΘ και Διευθυντής …