Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2011 Πλαφόν βάζει η ΡΟΔΟΠΗ στα μικρά γαλακτοπωλεία

Πλαφόν βάζει η ΡΟΔΟΠΗ στα μικρά γαλακτοπωλεία

0

Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.gr Ένα ακόμη «χτύπημα» δέχονται τα μικρά συνοικιακά γαλακτοπωλεία, μπακάλικα που δίνουν καθημερινά την σκληρή μάχη της επιβίωσης έχοντας ν’ αντιπαλέψουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό από τα πολυκαταστήματα αλλά και την μείωση της αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών λόγω κρίσης που μεταφράζεται σε πτώση του τζίρου τους. Το «χτύπημα έρχεται από τη δική μας γαλακτοβιομηχανία «ΡΟΔΟΠΗ» που χωρίς προειδοποίηση έκοψε τον εφοδιασμό σε γάλα αλλά και άλλα προϊόντα βάζοντας πλαφόν 40 ευρώ στην παραγγελία σε ημερήσια βάση. Έτσι στερεί τη δυνατότητα στα μικρά γαλακτοπωλεία που δεν κάνουν καθημερινά 40 ευρώ παραγγελίες να μην έχουν τα προϊόντα της ΡΟΔΟΠΗΣ τα οποία και είναι τα πλέον επιλέξιμα στην τοπική αγορά. Ξαφνικά ένα πρωί τους έκοψαν το γάλα…Όπως μας καταγγέλλει καταστηματάρχης συνοικιακού μίνι – μάρκετ που βρίσκεται σε μια περιοχή της πόλης που έχει τρία πολυκαταστήματα γύρω του μετά από ενημέρωση που είχε και από άλλους καταστηματάρχες γαλακτοπωλείων και συνοικιακών μπακάλικων …ξαφνικά ένα πρωί η εταιρεία «ΡΟΔΟΠΗ» δια του οδηγού της που κάνει τις διανομές τους ανακοίνωσε ότι αν δεν αυξήσουν τις παραγγελίες σε πάνω από 40 ευρώ τη μέρα δεν θα τους δίνει γάλα. Όπως είναι φυσικό αυτό τους δημιουργεί πρόβλημα καθώς οι πελάτες τους ζητάνε το συγκεκριμένο γάλα και αυτοί δεν μπορούν να τους εξυπηρετήσουν. Όπως μας επισημαίνει ο εν λόγω καταστηματάρχης η εταιρεία χρησιμοποιεί αυτό το μέσο προώθησης των προϊόντων της και σχεδόν εκβιαστικά προσπαθεί να πιέσει τους καταστηματάρχες να αποσύρουν από τα καταστήματά της προϊόντα άλλων γαλακτοβιομηχανιών ώστε να έχει το μονοπώλιο επειδή βασίζεται στην προτίμηση που δείχνουν οι ξανθιώτες καταναλωτές στο γάλα της και τα προϊόντα της. Προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν ανοιχτά τα μαγαζιά τουςΕπιπρόσθετα ο ίδιος επαγγελματίας σημειώνει ότι στα μικρά γαλακτοπωλεία η Ροδόπη πουλά το γάλα 1 ευρώ και στα σούπερ μάρκετ 0, 85 λεπτά και ότι οι ίδιοι συμπιέζουν στο ελάχιστο το κέρδος τους ώστε να έχουν τις ίδιες τιμές με τα σούπερ μάρκετ προκειμένου να είναι ανταγωνιστικοί και να κρατήσουν τους πελάτες τους ενώ τα σούπερ μάρκετ έχουν μεγάλα ποσοστά κέρδους.Κραυγή αγωνίας από τους επαγγελματίες των μικρών συνοικιακών μαγαζιών προς τον κόσμο να στηρίξει τις μικρές επιχειρήσεις, τα μπακάλικα και τα γαλακτοπωλεία της γειτονιάς που υπάρχει και η προσωπική σχέση με τον πελάτη και που λειτουργεί ακόμη το τεφτέρι ιδιαίτερα σ’ αυτή τη δύσκολη εποχή. Να μην μπαίνει στη λογική να ψωνίζει από τα πολυκαταστήματα που είναι απρόσωπα και οι τιμές τους δεν διαφέρουν από τα μικρά καταστήματα. Είναι ασύμφοροι…λένε από την ΡΟΔΟΠΗΓια το θέμα απευθυνθήκαμε στον διευθυντή της ΡΟΔΟΠΗΣ στην Ξάνθη κ. Παπαποστόλου, ο οποίος αρχικά μας είπε ότι είναι ανυπόστατες φήμες αλλά μετέπειτα παραδέχτηκε ότι αυτό γίνεται γιατί η διανομή γάλακτος σε τέτοια καταστήματα που κάνουν παραγγελίες κάτω των 40 ευρώ την ημέρα είναι ασύμφορες για την εταιρεία. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι μια στάση του αυτοκινήτου διανομής κοστίζει στην εταιρεία 8 ευρώ (οδηγός καύσιμα, αποσβέσεις) και όταν κάποιος πάρει 5 γάλατα και επιστρέψει 3 αυτό είναι ασύμφορο.Αναφορικά όμως με όσα καταγγέλλουν οι καταστηματάρχες ότι η ΡΟΔΟΠΗ ζητά να έχει το μονοπώλιο στα μαγαζιά τους, ο κ. Παπαποστόλου δεν το αποδέχτηκε τόνισε δε χαρακτηριστικά ότι η ΡΟΔΟΠΗ είναι μια εταιρεία και έχει μια στρατηγική προώθησης των προϊόντων της με βάση τα ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2011
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Τα πράσινα άλογα

Έναςαπό τους πιοσυχνούς λεξιλογικούς μύθους σχετίζεται με την αρχαιοελληνική, δήθεν,προέλε…