Ξεπερνάει τα «εμπόδια» η ΑΘΩΝΙΚΗ

0

Ως φαίνεται οι αντιδράσεις των παραγωγικών φορέων και οι …αμφίσημες γνωμοδοτήσεις του Δημοτικού και Νομαρχιακού συμβουλίου δεν στάθηκαν ικανές να σταματήσουν τα σχέδια της ΑΘΩΝΙΚΗΣ στην ίδρυση Εμπορικού Κέντρου 20.000 στρεμμάτων με 68 μικρά καταστήματα και 6 – 7 πολυκαταστήματα στην περιοχή της Λεύκης, 800 μέτρα από τον κόμβο της Εγνατίας. Αυτό που κατάφεραν είναι να καθυστερήσουν κατά τι την υλοποίησή του.
Προχωράει η ίδρυση του Εμπορικού κέντρου στην Ξάνθη
Έτσι σύμφωνα με πληροφορίες μας από τον εκπρόσωπο της ΑΘΩΝΙΚΗΣ κ. Κετίπη ο οποίος εκπροσώπησε την εταιρεία όταν ήλθε ως θέμα σε όλα τα θεσμικά όργανα, αμέσως μετά την γνωμοδότηση του Ν.Σ. από το οποίο ζητήθηκαν επιπλέον στοιχεία και Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και κυκλοφορικού φόρτου το θέμα παραπέμφθηκε στην περιφέρεια η απόφαση της οποίας ταυτίστηκε με την γνωμοδότηση του Νομαρχιακού συμβουλίου. Έτσι από την περιφέρεια το θέμα ξαναγυρνά στο Νομαρχιακό συμβούλιο με την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και κυκλοφοριακού φόρτου, και το οποίο θα κληθεί να γνωμοδοτήσει εκ νέου.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον νόμο για την ίδρυση πολυκαστημάτων πάνω από 1500 τ.μ. σε πόλεις κάτω από 100.000 κατοίκους προαπαιτείται γνωμοδότηση του Νομαρχιακού συμβουλίου.
Όμως το θέμα έχει κι άλλο δρόμο καθώς μετά το Ν.Σ. θα χρειαστεί η έκδοση ειδικής πολεοδομικής άδειας παρέκκλισης και κατόπιν οικοδομική άδεια.
Περισσότερα μικρά καταστήματα για τους ντόπιους επιχειρηματίες
Όπως μας πληροφόρησε ο κ. Κετίπης η εταιρεία έχει τροποποιήσει την αρχική μελέτη και προτίθεται να ιδρύσει περισσότερα των 55 μικρών καταστημάτων – περίπου 68 – και όλα αυτά προορίζονται για δραστηριοποίηση ντόπιων επαγγελματιών ενώ στις προθέσεις της είναι και η τοπική επιχειρηματικότητα να έχει παρουσία και σε πολυκαταστήματα με την μέθοδο του franchising, ενώ παράλληλα σημείωσε ότι αποτελεί δέσμευση της εταιρείας η δημιουργία 700 άμεσων θέσεων εργασίας και 300 έμμεσων (φύλαξης κ.λ.π.) από την τοπική κοινωνία.
Αυτό που επίσης σημείωσε ο κ. Κετίπης είναι ότι τα μηνύματα από την τοπική κοινωνία είναι θετικά και ότι υπάρχει αποδοχή ως προς τη δημιουργία του Εμπορικού κέντρου και αυτός είναι ένας βασικός παράγοντας που η εταιρεία είναι αποφασισμένη να προχωρήσει, υπογράμμισε δε ότι η Ξάνθη στο μεγαλύτερο ποσοστό της έχει συγκεκριμένη άποψη για την ανάπτυξη και δεν περιχαρακώνεται πίσω από ξεπερασμένες ιδέες και πρακτικές.

Μαριάννα
Ξανθοπούλου

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2008
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Μεγάλες οι προκλήσεις του ‘επιχειρείν’

Την καθιερωμένη _…