Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2008 Άγριος ξυλοδαρμός μαθητή σε ώρα μαθήματος!

Άγριος ξυλοδαρμός μαθητή σε ώρα μαθήματος!

0

Συνέβη την Πέμπτη το μεσημέρι στο 2ο ΕΠΑΛ Ξάνθης! Άγριος ξυλοδαρμός μαθητή μέσα στην αυλή του σχολείου, από συμμορία 3 – 4 εξωσχολικών, την ώρα λειτουργίας του σχολείου και παρουσία μαθητών και καθηγητών! Στο σχολείο κλήθηκε από τον Διευθυντή του 2ου ΕΠΑΛ η Αστυνομία που κατέφτασε μ’ ένα περιπολικό, ενώ ο μαθητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ξάνθης όπου του παρασχέθηκαν ιατρική βοήθεια στο τμήμα Επειγόντων από χειρούργο γιατρό! Το περιστατικό αυτό καθαυτό καταδεικνύει ότι στο 2ο ΕΠΑΛ είναι υπαρκτή η ΖΟΥΓΚΛΑ του ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑ, αλλά παράλληλα πολλά ερωτηματικά εγείρονται για τη διαχείριση του όχι στο πρακτικό σκέλος των επιβεβλημένων ενεργειών βάσει του κανονισμού του σχολείου αλλά σ’ ότι αφορά την προσπάθεια αποσιώπησης ή υποβάθμισης του γεγονότος τόσο από τον διευθυντή του σχολείου όσο και από την αστυνομική διεύθυνση Ξάνθης και αυτό το καταθέτουμε επειδή το αντιμετωπίσαμε στη διερεύνηση της υπόθεσης, η οποία μας γνωστοποιήθηκε από μαρτυρία μαθητή και καθηγητή του σχολείου!
Προσπάθεια συγκάλυψης και υποβάθμισης του γεγονότος
«Πόρτες κλειστές» και τηλέφωνα που κλείνουν συναντήσαμε στην έρευνά μας για το θέμα από τον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος μας παρέπεμψε στον προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ. Πυλαρινό να μας πληροφορήσει από …δεύτερο χέρι, αφού ο ίδιος το πληροφορήθηκε από τον κ. Διευθυντή. Έτσι λοιπόν: Το μεσημέρι και πριν τις 3 μ.μ. – οπότε έρχονται οι φύλακες του σχολείου καθώς η βάρδια τους είναι εσπερινή (3 – 10μ.μ.), – και ενώ οι πόρτες του σχολείου ήταν κλειστές- σύμφωνα με τον κ. Πυλαρινό – όπως επιβάλλεται, μια παρέα εξωσχολικών πήδηξε τα κάγκελα. Την ώρα εκείνη δεν είχε διάλειμμα και δεν είχε εφημερεύοντες καθηγητές. Είχε όμως μαθητές στην αυλή – κάποιοι είχαν μάθημα γυμναστικής και κάποιοι εργαστήρια. Η παρέα κατευθύνθηκε στο συγκεκριμένο μαθητή τον απομόνωσε και άρχισε ο άγριος ξυλοδαρμός του. Για τα επόμενα στάδια δηλ. το ποιοι προσέτρεξαν σε βοήθεια και πως διέφυγαν οι δράστες υπάρχει ένα κενό ενημέρωσης. Αυτό που ακολούθησε είναι η παρουσία της Αστυνομίας μετά από κλήση του Διευθυντού και η μεταφορά του μαθητή στο νοσοκομείο! Αυτά γνώριζε για το θέμα ο κ. Πυλαρινός ο οποίος συνέστησε στον κ. Διευθυντή να επισκεφτεί τον μαθητή στο νοσοκομείο και να τον ενημερώσει για την υγεία του. Παράλληλα σημείωσε ότι τέτοια φαινόμενα δεν είναι καινοφανή στο συγκεκριμένο σχολείο που συστεγάζεται με το Εσπερινό Λύκειο όπου φοιτούν μεγάλης ηλικίας άτομα.
Απ’ την πλευρά της Αστυνομίας αφού έγινε μια προσπάθεια άρνησης ύπαρξης του θέματος – η γνωστή τακτική από τον Άννα στον Καϊάφα, « δεν γνωρίζουμε…» κ.λ.π. –επειδή όμως τους πρόδωσε το περιπολικό, τελικά επιβεβαιώθηκε από τον Διευθυντή κ. Μητσέλο ότι η Αστυνομία παρενέβη κατ’ έκκληση αλλά δεν υπήρξε καμιά σύλληψη και δεν θα δοθεί συνέχεια της υπόθεσης αφού πρέπει να γίνει αναφορά από το θύμα για να παρέμβει και μέχρι στιγμής δεν έγινε.
Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τον χειρουργό που εξέτασε τον μαθητή στα Επείγοντα, έφερε τραύματα από ξυλοδαρμό όμως δεν νοσηλεύτηκε.
Και τα ερωτήματα που εγείρονται είναι: Γιατί οι πληροφορίες για ένα τέτοιο περιστατικό που είναι άσκηση ωμής βίας με κατάφορη παραβίαση του ασύλου του σχολείου, ένα περιστατικό που καταδεικνύει ότι οι μαθητές του Σχολείου δεν είναι ασφαλείς στο σχολείο τους, δίνονται με το σταγονόμετρο, με παράλληλη εμφανή την προσπάθεια υποβάθμισης του συμβάντος τόσο από το διευθυντή με τη στάση του, όσο και με τον κ. Πυλαρινό που εφησυχάζει ότι δεν είναι και πρωτοφανές για το σχολείο αυτό; Δεν θέλουν να δώσουν διάσταση μήπως δυσφημιστεί το σχολείο ή υπάρχει παρέμβαση γονέων των παιδιών που άσκησαν βία προκειμένου να αποσιωπηθεί το γεγονός – για να μην γίνει σκάνδαλο κυρίως αν είναι επώνυμοι – και οι κανακάρηδές τους να μην έχουν τραβήγματα με την αστυνομία; Και είναι ενδεδειγμένη ως παιδαγωγική μέθοδος το κουκούλωμα και η αποποίηση των ευθυνών τους για έκνομες ενέργειες ή μέθοδος που οδηγεί στην αποθράσυνση των παιδιών;
Από πότε ο τραμπουκισμός δεν αποτελεί κολάσιμη πράξη;

Μαριάννα
Ξανθοπούλου

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2008
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ταξί και κυκλοφοριακό πρόβλημα

Το απαράδεκτα συνεχιζόμενο πρόβλημα που συνεχώς επιτείνεται αντί να αμβλύνεται και αφορά τ…