Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2007 Μόνιμες εγκαταστάσεις που να διαχειρίζεται ο Δήμος

Μόνιμες εγκαταστάσεις που να διαχειρίζεται ο Δήμος

0

Η χρήση μέρους των εσόδων του Δήμου από τον φόρο 2% που αποδίδουν οι επαγγελματίες, να διατίθεται για την ενίσχυση των καρναβαλικών Συλλόγων, συμπεριλαμβάνεται στις ολοκληρωμένες και συγκεκριμένες προτάσεις για τις Θρακικές Λαογραφικές Γιορτές και τις Γιορτές Παλιάς Πόλης που καταθέτει η Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών Ξάνθης με ρητή δήλωση των μελών για στήριξη των εκδηλώσεων.

Η επιστολή της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Ν. Ξάνθης προς την Διαπαραταξιακή Επιτροπή στην οποία αναφέρονται οι προτάσεις των μελών για τη διοργάνωση των Θρακικών και Λαογραφικών Εορτών αλλά και των Γιορτών Παλιάς Πόλης, δόθηκε στη δημοσιότητα και μεταξύ άλλων αναφέρει τη δημιουργία ενός φορέα σχεδιασμού και υλοποίησης των εκδηλώσεων αλλά και άλλες καινοτομίες.

Σ. Τσιακίρογλου: «στηρίζουμε τους θεσμούς που όμως πρέπει να μπουν σε νέες βάσεις»

Ζητήσαμε απ’ τον Πρόεδρο της ΟΕΒΕ Σ. Τσιακίρογλου να μας αναλύσει τις θέσεις της Ομοσπονδίας και μας ανέφερε: «η Ομοσπονδία δε μπορούσε να μείνει έξω απ’ τους φορείς που προτείνουν λύσεις για την αναδιάρθρωση αλλά και τον επανασχεδιασμό των θεσμών. Οι επαγγελματίες της Ξάνθης στηρίζουν τόσο το Καρναβάλι όσο και τη ‘σουβλακιάδα’ όπως λέγεται. Αποτελούν τις κορυφαίες εκδηλώσεις που αγκάλιασε ο κόσμος, τόσο οι ξανθιώτες όσο και οι επισκέπτες της πόλης που προτιμούν τις συγκεκριμένες περιόδους για να γνωρίσουν την Ξάνθη. Συγκεκριμένα για τις Γιορτές της Παλιάς Πόλης, οι επαγγελματίες δεν έχουν άμεσα οφέλη απ΄την κίνηση αφού επικεντρώνεται στον παλιό οικισμό αλλά έμμεσα κερδίζουμε όλοι από τον μεγάλο αριθμό επισκεπτών που γίνονται πρεσβευτές της πόλης και του νομού κι αν φύγουν ικανοποιημένοι θα μεταφέρουν τις καλύτερες εντυπώσεις».

Συνεχίζοντας ο κ. Τσιακίρογλου αναφέρεται στις ευθύνες του Δήμου αλλά και στη νέα πρόταση της ΟΕΒΕ: «όπως αναφέρουμε και στην επιστολή, είναι επιβεβλημένη η δημιουργία ενός φορέα με αποκλειστικό αντικείμενο τη διοργάνωση των ΘΛΕ και των Γιορτών Παλιάς Πόλης του οποίου να ηγείται ένα νέο άτομο με γνώσεις κατάλληλες που θα τον βοηθήσουν να συντονίσει σωστά τις προσπάθειες με στόχο το καλύτερο αποτέλεσμα. Χρειάζεται ανανέωση των θεσμών και να τεθούν νέες βάσεις κι αυτό αποτελεί ευθύνη του Δήμου Ξάνθης ως διοργανωτή. Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο και ήρθε η ώρα των σοβαρών αποφάσεων που θα χαράξουν την πορεία των θεσμών στο μέλλον».

Όχι νέος φόρος αλλά ανακατανομή του υπάρχοντος 2%

Η νέα πρόταση που μας ανέφερε ο κ. Τσιακίρογλου αφορά στην οικονομική ενίσχυση των καρναβαλικών συλλόγων ενώ καυτηριάζει την πρόταση της δημοτικής παράταξης ‘Πολίτες για την Αλλαγή’ για την οικονομική ενίσχυσή τους λέγοντας: «η πρόταση της αντιπολίτευσης του Δήμου Ξάνθης για νέο φόρο υπέρ καρναβαλιού με βρίσκει αντίθετο και θέλω να το καυτηριάσω. Η πρότασή μας είναι να αναλάβει ο Δήμος Ξάνθης την κατασκευή όλης της υλικοτεχνικής υποδομής που απαιτείται για το στήσιμο στα ‘στέκια’ των συλλόγων και να διατηρούνται τον υπόλοιπο χρόνο με ευθύνη του δήμου ενώ θα διατίθενται δωρεάν κατά τη διάρκεια των Γιορτών. Με τον τρόπο αυτό θα διασφαλίζεται και η τήρηση όλων των κανόνων που προβλέπονται απ’ τις υγειονομικές υπηρεσίες. Τα έξοδα για την κατασκευή μπορούν να εξασφαλισθούν απ’ τον φόρο του 2% που αποδίδουν οι επαγγελματίες στο δήμο και όπως προβλέπεται πρέπει να λειτουργεί και ανταποδοτικά. Με τη σωστή λειτουργία και διοργάνωση θα βγει όλη η πόλη κερδισμένη και φυσικά έμμεσα και οι επαγγελματίες που αποδίδουν τον φόρο».

Κλείνοντας ο κ. Τσιακίρογλου ανέφερε ότι οι επαγγελματίες βλέπουν θετικά τη συμμετοχή και άλλων συλλόγων στις Γιορτές Παλιάς Πόλης αφού θα λειτουργούν κάτω απ’ το νέο πλαίσιο χωρίς αποκλεισμούς και αποκλειστικότητες.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2007
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συγκίνηση, ευχές και υποσχέσεις στη Βιστονίδα

Με το καθιερωμένο τυπικό έγινε η παράδοση – παραλαβή στον δήμο Βιστονίδας προχθές παρουσία…